Alla inlägg under juni 2016

Av Marcus Eriksson - 18 juni 2016 13:39

Hej alla!


Nu har jag beställt en ny bok från Adlibris som jag hoppas kommer att bli mycket intressant att läsa. Boken är Rich Dad, Poor Dad Vägen till ekonomisk framgång och är skriven av Robert T Kiyosaki. Boken kostar 212 kr. Hittade tyvärr ingen rabattkod denna gång, vilket jag brukar göra. 


Om jag har förstått det rätt ska boken handla om Robert T Kiyosaki liv och hur han som ung valde att inte lyssna på sin egen pappa kring privatekonomi utan istället valde att ta ekonomiska råd av sin väns pappa. Tydligen hade hans biologiska (riktiga) pappa problem med ekonomin trots en framgångsrik karriär, medan hans väns pappa saknade utbildning men hade trots detta kommit att bli en mycket rik man.


 



Jag återkommer när jag har börjat läsa eller helt har läst klart boken!

Av Marcus Eriksson - 15 juni 2016 15:27

Hej alla! 


Välkomna till min nya blogg! 


I denna blogg kommer jag skriva om litteratur inom ekonomi och företagande och även diskutera lite politik. Även större nyhetshändelser inom entreprenörskap kommer tas upp och diskuteras. 


Vi hörs i nästa inlägg! 


/Marcus 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Marcus och här diskuteras böcker och politik! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards