Direktlänk till inlägg 14 augusti 2016

Tillbaka!

Av Marcus Eriksson - 14 augusti 2016 03:10

Hej alla!


Att börja blogga under sommaren var nog inte någon vidare idé. Jag lyckades skriva ett välkomstinlägg och även ytterligare ett inlägg innan det blev bloggpaus på ca två månader. Det är svårt att få tid att sätta sig vid datorn för att skriva några kloka ord när det är semestertid och man har fullt upp med sommaraktiviteter och annat.


Nu är det däremot dags att komma tillbaka! Jag ska verkligen se till att få till en nystart och försöka att blogga på ordentligt under hösten. Vi glömmer det förra inlägget om boken Rich dad, Poor dad och kör om från början! 


/Marcus

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marcus Eriksson - 21 oktober 2017 13:30

Hej alla!   Nu är det dags att berätta om en ny bok jag köpt. Precis som med så många andra böcker jag läst har även denna bok fokus på affärer och entreprenörskap. Boken jag har köpt heter "Google från insidan" och handlar om hur företagsledning...

Av Marcus Eriksson - 1 oktober 2017 12:00

Idag följer jag Kataloniens omröstning om självständighet från Spanien med stor spänning! Då jag som alltid har utgår från ett libertarianskt perspekt när jag ser på världen håller jag tummarna för att katalonerna får genomföra sin omröstning och äve...

Av Marcus Eriksson - 18 juni 2016 13:39


Hej alla!   Nu har jag beställt en ny bok från Adlibris som jag hoppas kommer att bli mycket intressant att läsa. Boken är Rich Dad, Poor Dad Vägen till ekonomisk framgång och är skriven av Robert T Kiyosaki. Boken kostar 212 kr. Hittade tyvärr i...

Av Marcus Eriksson - 15 juni 2016 15:27

Hej alla!    Välkomna till min nya blogg!    I denna blogg kommer jag skriva om litteratur inom ekonomi och företagande och även diskutera lite politik. Även större nyhetshändelser inom entreprenörskap kommer tas upp och diskuteras.    Vi...

Presentation

Mitt namn är Marcus och här diskuteras böcker och politik! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards